Tank hos OK og støt klubben!!

22. december 2014 15:30 , af John Hansen

Sig "OK" til at støtte fodbolden i Dybbøl Idræts- og Ungdomsforening!

Kære forældre / spillere,

Det store frivillige arbejde, der udføres i Dybbøl af engagerede mennesker er essentielt for at de unge kan udfolde sig i deres sport.

Men derudover koster det også mange penge at drive en stor idrætsafdeling, så vi kan deltage i turneringer og stævner, indkøbe materiel og spillertøj, holde sportslige aktiviteter for medlemmerne o.m.a.

Vi har derfor indgået en aftale med OK Benzin om at støtte fodbolden i Dybbøl. Det betyder, at vi kan tilbyde vores spillere endnu bedre oplevelser og betingelser for at udfolde sig. Vi håber, at du vil være med til at støtte dette formål, som vil kunne mærkes lokalt.Samtidig tilbydes du en række fordele og besparelser.

Støt gennem køb af benzin og diesel
Der er mulighed for at støtte (med 5 øre per liter og 200 kr. ved køb for 500 liter) gennem et OK Benzinkort på dette link:

https://www.ok.dk/bil/bestil/benzinkort-sponsor/?SponsorNr=561688&utm_source=Dybbøl  Idræts - og Ungdomsforening&utm_medium=Klublink&utm_content=Bestil-OK-Benzinkort-klublink&utm_campaign=Klubsites)

Til Dybbøl Cup om søndagen den 11. januar vil der være mulighed for at få lavet et OK kort.

Støt gennem billig mobiltelefoni og data

Der er mulighed for at få billig mobiltelefoni og data og støtte (25 kr per abo. og 6 kr/måned) gennem OK Mobil på dette link:

Støt gennem billig el

Ved køb af billig el (første måned gratis) støttes der yderligere med 5 øre per liter benzin/diesel. Du kan tilmelde på dette link:

Såfremt du allerede har et OK Benzinkort, kan du kontakte OK og få tilføjet din støtte til Dybbøl IU. Støtten dækker på alle OK stationer i Danmark.

Vi sætter rigtig stor pris på din støtte – så sig ”OK” til fodbolden i Dybbøl og tank benzin, mobil og el!

PS: Denne mail må naturligvis også gerne sendes til familiemedlemmer og venner.

Hvis du har spørgsmål, så venligst kontakt OK Benzin direkte eller Lasse Mathiesen fra Dybbøl Fodbold på lassematthiesen@hotmail.com.

Mange hilsener John Hansen

Formand Dybbøl Fodbold